Premium podrška

mCloud usluga za sve klijente uključuje osnovni nivo tehničke podrške koji podrazumeva konsultantske usluge i pomoć u analizi i identifikaciji problema u radu, radnim danima od 9h do 17h putem ticketing sistema. Detaljniji opis garancija koje pružamo i šta uključuje besplatna podrška možete pronaći na strani mCloud SLA. Takođe, po potrebi možete angažovati mCloud inženjere za bilo koju intervenciju po zahtevu, što se tarifira prema utrošenom vremenu inženjera.

Za sve korisnike koji bi želeli viši nivo podrške, obezbedili smo sledeće usluge:

  • Monitoring

    za važne servise je od kritičnog značaja da klijent blagovremeno sazna i da može brzo da interveniše ukoliko postoji i najmanji nagoveštaj da može doći do nekog problema. Korisnicima koji žele monitoring mCloud servera ili servisa, obezbedili smo usluge monitoringa servera i/ili sajta.

  • VIP support

    za klijente koji žele više: prioritet u rešavanju problema, monitoring i semi-managed usluge održavanja servera, u periodu od 8-20h časova radnim danima.

  • Fully managed support

    proaktivna podrška 24×7 koju će vaši developeri obožavati.

  • Backup opcije

    nudimo različite usluge u pogledu backup mogućnosti.

  • BitNinja i Imunify360

    višeslojni sigurnosni sistemi čija je uloga da blokiraju napade na server automatski, štiteći na taj način vaš veb-server od svih potencijalnih hakerskih napada.

  • Inženjering na zahtev

    ako vam iznenada zatreba usluga naših inženjera da nešto urade umesto vašeg system administratora, možemo uskočiti po potrebi. Takve usluge se naplaćuju prema utrošenom vremenu inženjera.

Usluga održavanja servera se može dogovoriti i u naprednijem ili potpuno drugačijem obliku, za sve specifične zahteve javite nam se putem tiketa pa ćemo pripremiti odgovarajuću ponudu.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.